Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
Tin Can Tuners
  Uutiset:
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy

Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Kipeesti apua!!!!! (Luettu 58 kertaa)
mahtimus
Aloittelija
*
Poissa

I Love TCT!

Vantaa
Sukupuoli: female
Kipeesti apua!!!!!
30.11.2009 - 19:49:09

heippa!

Nytte tarvitsisin jonkun fiksun mielipidettä asiaan. Olen hiukkasen pallo hukassa. Olen tekemäsäs koulussa lopputyönä uutta hifi-sarjaa autooni. Olen katsastellut Makronin tuotteita?! Mitä mieltä olette, onko laatu ja hintasuhde hyvä? Koska olen kummiski opiskelija niin rahaakaan ei ole paljoa laittaa subbariin, etu-kaiuttimiin+vahvistimeen.  Ku olen kuullut yhtä ja toista mielipidettä asioista.

12" subbaria olen tekemäsäs koteloineen takakonttiin ja etu-oviin midbassot ja diskantit ehkä koelaudella?! Koska mun golffiin en ala säätää takakaiuttimia ollenkaan. Riittääkö noi ja soiko se suht. ok?!

Millanen se vahvistin kannattaa olla? Monta kanavaa, jos tulee midbassot etu-oviin? Koska eikö midbassot tuo vielä siihen subbariin hiukkasen pehmeyttä?

Millasen kotelon tekisit? Entä moni litrainen jos subbari on 12"?
hmmm, joo tälläsiä asioita olen miettinyt ja en tunnu saavan apua mistään, kun aina kuulee sen saman lauseenn sä oot vaan nainen! Virnistys haha! Kiitoksia jo etukäteen!!! Hymiö
Siirry sivun alkuun

Golffi 1.8 vm. 94 (kolmoskoppanen)
mahtimus   IP on kirjattu
Wanna
Moderator
Peltipurkkituunaaja (hj)
Poissa

Lohja
Re: Kipeesti apua!!!!!
Vastaus #1 - 30.11.2009 - 22:30:48

Silleen pers-tuntumalta muutama  (luultavasti pieleen mennyt) vastaus.

Itse en lähtisi laittamaan etukaiuttimia sekä subia samaan vahvistimeen. Vaatii vahvarilta paljon, ja tarkoittaa vahvistimelle korkeampaa hintaa.